01

חווית לקוח

לקוח שמגיע לבית העסק לא מגיע רק בכדי לאכול הוא מגיע בכדי לחוות חווית שירות הכוללת: מוזיקה טובה, מקום נעים לשבת, מלצרים חייכנים וסביבה נעימה ונקייה.

02

יגיעו לכל מקום

שינוי חוקי המשחק LLL (לוקיישן לוקיישן לוקיישן) נכון להיום עידן הדיגיטל והתפתחות של עולם המשלוחים מאפשר למסעדות להגיע לרדיוס הרבה יותר גדול ועם חשיפה לקהל לקוחות מקומי ונגיעה בתפריט המסעדה בצורה הרבה יותר ישירה.

03

התאמה לאופי המקום

חשיבה והתאמה לאופי המקום היא מפתח לבניית העסק ותפריט כדאי. עלינו להתחשב בטעמים, בצרכים ובתקציבים של הלקוחות האפשריים באזור מסוים.

04

תכנון ובנייה

בניית המטבח לפי אופי התפריט ותזרים עבודה נכון ומדויק של המנות מקצר משמעותי את הוצאת המנות ותפעול המטבח בזמן עבודה מסיבית.

05

דגש עלות עובד / מעביד

יש להתמקד בשיקולים כלכליים הקשורים לעלות העובדים. נדרשת חשיבה יצירתית לשילוב רעיונות ופתרונות שיפתרו את הצורך בעלות עובד גבוהה ותוך שמירה על אפקטיביות העובד. לדוגמא : באמצעות בחירה נכונה של חומרי גלם ליצירת המנה.